Direktlänk till inlägg 6 april 2016

Trött mössan!

Av Amanda Högberg - 6 april 2016 12:10

Enda sedan igår efter jag hade cyklat så har jag haft förvärkar med ett mega tryck neråt.. Börjar lite smått och sedan trycker det bara mer och mer och sen släpper det.. Är lugnt ett tag och sen börjar det igen. Kände mig helt utmattad efteråt!
Idag är det ganska lugnt faktiskt! Har bara molnande värk i ljumskarna..tror han tränar sig neråt och försöker sätta sig fast i fogarna!:)

Nu ska jag mysa i soffan med charli medans Henrik är på möte och sen se när lilleman kommer hem!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Högberg - 10 augusti 2016 00:23

Sängen är en riktig sann vän just nu! Är så trött i huvudet nu så sömnen är riktigt välkommen! Imorgon är vi ensamma under dagen, hoppas verkligen på bättre väder så vi kan gå ut lite iallafall! Tror inomhus luften sätter sina spår på Jonte med! Tyc...

Av Amanda Högberg - 9 augusti 2016 20:43


Dagarna går verkligen fort här hemma! Helgen nu spenderades i Karlskrona på skärgårds festivalen! Jonte åkte lite karuseller, hela min familj åt pizza och sen segnade vi ihop hemma hos min syster. På kvällen drog hon och jag ut och dansade lite! Bara...

Av Amanda Högberg - 23 juli 2016 21:23

Idag drog vi till Linneryds camping och badade med min mamma & syster som sällskap! Jag doppade bara fötterna.. Va något äckligt vatten där! Urk! Men alla andra badade hehe! Mamma, jag & Liam njöt i skuggan istället & pratade om livet typ! Efter det ...

Av Amanda Högberg - 22 juli 2016 21:27

Vi har precis kommit hem från mina föräldrar efter en kväll med middag& Efterätt! Jonte tjatade ju hela morgonen på att få åka traktor så vi drog dit! Dom kör in Hö nu till hästarna så Jonte är ju i en dröm värld just nu! Hehe! Liam han ligger helst ...

Av Amanda Högberg - 20 juli 2016 14:04

Jag va totalt inställd på att hinna med bloggen nu när vi är 4 i familjen! Tiden finns väl men när man väl ska sätta sig ner & skriva så öppnar Liam sina små ugglo ögon! Bling! Klar vaken! Så hinner nog slänga in ett nu när jag sitter i bilen påväg i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards