Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Amanda Högberg - 9 augusti 2016 20:43

Dagarna går verkligen fort här hemma! Helgen nu spenderades i Karlskrona på skärgårds festivalen! Jonte åkte lite karuseller, hela min familj åt pizza och sen segnade vi ihop hemma hos min syster. På kvällen drog hon och jag ut och dansade lite! Bara fuldans men Gud va roligt jag hade det! Henrik jobbar kväll idag igen så kidsen och jag har mest bara varit inne, blåst som tusan här hemma så gå ut va inte så lockande..just nu har jag precis lyckats få båda två att somna! Guldvärt när båda somnar samtidigt! Liam kommer sova nu kvällen ut och Jonte med, så jag ska lägga mig i soffan och bara dö lite hehe! Igår va jag på ett möte på en arbetsplats jag har sökt jobb på! Skit roligt! Va där inne i 10 min och har redan 2 pass att jobba med start den 16! Gud va roligt det ska bli! Det är här i Lessebo så jag kommer kunna cykla dit, slippa vara beroende utav att Henrik ska köra mig hela tiden. Åh fortsätter detta jobbet en längre tid så kommer jag med kunna ta mitt körkort snart! Wiie! Typ kunna lasta in barnen och bara köra någonstans! Jag är stolt över mig själv att jag lyckades få jobbet! Kanske inget skryt jobb men det är ett jobb jag kommer stor trivas med! :) jobba i butik är det jag älskar mest!

Nä nu ska jag slänga mig i soffan! Helt slut! Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards